Alaus prekės ženklas Lietuvoje
Lyderystė ir pripažinimas
Mylimiausias, pirmaujantis ir dažniausiai perkamas iš lietuviškų alaus prekės ženklų. Toks, alaus prekės ženklų vertinimo tyrimo duomenimis, yra „Volfas Engelman“. Mus vertinančių palankiai yra 1,5 karto daugiau nei artimiausių konkurentų, o moterų auditorija vertina dar palankiau nei visa auditorija bendrai. Taip pat, remiantis tyrimu, „Volfas Engelman“ konkurentus lenkia ir pagal reguliarių pirkėjų dalį bei tokius kriterijus kaip vartotojų lojalumas ar pasiryžimas už produktus mokėti aukštesnę kainą.
Norėdami tai įrodyti, dalijamės apklaustųjų nuomone apie „Volfas Engelman“. Kartu džiaugiamės, jog šie pasiekimai – stipraus ryšio su vartotojais, ilgamečio įdirbio ir nuoseklaus dėmesio produktų kokybei bei išskirtinumui rezultatas. Tai ir didžiausias komplimentas toliau kurti, tobulinti ir puoselėti alų, kuriuo didžiuojamės.
Lietuvos verslo lyderių 500-uke AB „Volfas Engelman“ išlaiko stiprias pozicijas: be to, jau du metus iš eilės įmonė rekvizitai.vz.lt tituluojama kaip „TOP ĮMONĖ": tai atspindi ne tik stabilumą, bet ir sėkmingą, tvarų bendradarbiavimą.

Nuo 2020 metų atliekami rinkos tyrimai liudija: „Volfas Engelman“ prekės ženklas alaus gamybos industrijoje - išties matomas. 2024 metų pabaigoje atlikto tyrimo duomenys parodė, kad mylimiausias prekių ženklas Lietuvoje yra „Volfas Engelman“ – jis konkurentus pranoko tiek prekių ženklo patrauklumu, tiek bendra prekių ženklo verte.
prekinis ženklas


„Volfas Engelman“ nežada perleisti mylimiausio prekės ženklo titulo
Tiek vyrų (18 proc.), tiek moterų (15 proc.) auditorijoje šis prekių ženklas dominuoja kaip mėgstamiausias pasirinkimas.

„Volfas Engelman“ gėrimas tapo Baltijos šalių lyderiu tarptautiniuose apdovanojimuose
225 iš daugiau nei 25 tūkst. Baltijos šalyse 2024-aisiais pristatytų naujų produktų – nuo maisto ir gėrimų iki švaros ir grožio priemonių – buvo įvertinti ir varžėsi dėl sėkmingiausių metų gaminių titulų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vykusiuose „Best New Launch 2024“ apdovanojimuose. Tarp laimėtojų atsidūrė ir „Volfas Engelman“ sukurtas apyniuotas gėrimas, kuris triumfavo net dviejose kategorijose.

„Volfas Engelman“ plečia skonių paletę – gamins karališkoje Kaltenbergo pilyje įsikūrusios daryklos gėrimą
Jo Karališkoji Didenybė Bavarijos princas Luitpoldas yra retas, tačiau jau įprastas svečias Lietuvoje. Kaltenbergo pilies alaus daryklą „König Ludwig Schlossbrauerei Kaltenberg“ jau 70 metų valdantis monarchas ketvirtadienį lankėsi Kaune ir su „Volfas Engelman“ generaliniu direktoriumi Mariumi Horbačausku pranešė: Kauno bravore bus verdamas jau antrasis karališkas gėrimas.
Garbė Būti Greta iškiliausių
„Didžiuojamės, kad Lietuvoje yra nuostabių žmonių, kurie daro didžius darbus. O dar svarbiau, kad šie darbai būtų pamatyti ir tinkamai įvertinti. „Lietuvos garbė“ būtent apie tai ir yra – visuomenei atskleidžiami nepaprasti paprastų žmonių darbai. Mums didžiulė garbė būti šalia šių iškiliausių žmonių.
Didžiausia „Volfas Engelman“ vertybė, kuria vadovaujamės savo kasdieniame darbe, yra džentelmeniškumas. O tikras džentelmenas visuomet ras būdą prisidėti prie prasmingų darbų. Todėl mūsų parama projektui – natūralus ir lauktas žingsnis.
Esame tikri, jog ilgametis įdirbis, prisidedant prie svarbių kultūrinių ir socialinių projektų, davė tokį rezultatą. Todėl ir toliau tęsiame prasmingus darbus.“
Ar dažnai sakote komplimentus, o juos išgirstate?
už gerą skonį
Pripažinimas, jog esame mylimiausi, mums yra komplimentas. Šis prancūziškos kilmės žodis reiškia sveikinimą ir linkėjimą. Tai – mūsų nuoširdus „Ačiū“ Tau, jog renkiesi gerą skonį. Tradicijas, meistrystę ir nuoširdumą, kuriuos puoselėja „Volfas Engelman“. Todėl atsidėkodami kartu su radijo stotimi M-1 siunčiame muzikinį komplimentą kiekvienam, besirenkančiam gerą skonį.