„Volfas Engelman“ – mylimiausias alaus prekės ženklas Lietuvoje

Įsitikink

-iausias

Lietuvos verslo lyderių 500-uke AB „Volfas Engelman“ praėjusiais metais šoktelėjo į 29, kai 2019-aisias buvo 44 vietoje. Be to, 2020 metais atliktas rinkos tyrimas liudija – „Volfas Engelman“ prekės ženklas alaus gamybos industrijoje yra mylimiausias.

Lyderystė ir pripažinimas

Mylimiausias, pirmaujantis ir dažniausiai perkamas iš lietuviškų alaus prekės ženklų. Toks, alaus prekės ženklų vertinimo tyrimo duomenimis, yra „Volfas Engelman“. Mus vertinančių palankiai yra 1,5 karto daugiau nei artimiausių konkurentų, o moterų auditorija vertina dar palankiau nei visa auditorija bendrai. Taip pat, remiantis tyrimu, „Volfas Engelman“ konkurentus lenkia ir pagal reguliarių pirkėjų dalį bei tokius kriterijus kaip vartotojų lojalumas ar pasiryžimas už produktus mokėti aukštesnę kainą.

Norėdami tai įrodyti, dalijamės apklaustųjų nuomone apie „Volfas Engelman“. Kartu džiaugiamės, jog šie pasiekimai – stipraus ryšio su vartotojais, ilgamečio įdirbio ir nuoseklaus dėmesio produktų kokybei bei išskirtinumui rezultatas. Tai ir didžiausias komplimentas toliau kurti, tobulinti ir puoselėti alų, kuriuo didžiuojamės.

Garbė būti greta iškiliausių

„Didžiuojamės, kad Lietuvoje yra nuostabių žmonių, kurie daro didžius darbus. O dar svarbiau, kad šie darbai būtų pamatyti ir tinkamai įvertinti. „Lietuvos garbė“ būtent apie tai ir yra – visuomenei atskleidžiami nepaprasti paprastų žmonių darbai. Mums didžiulė garbė būti šalia šių iškiliausių žmonių.

Didžiausia „Volfas Engelman“ vertybė, kuria vadovaujamės savo kasdieniame darbe, yra džentelmeniškumas. O tikras džentelmenas visuomet ras būdą prisidėti prie prasmingų darbų. Todėl mūsų parama projektui – natūralus ir lauktas žingsnis.

Esame tikri, jog ilgametis įdirbis, prisidedant prie svarbių kultūrinių ir socialinių projektų, davė tokį rezultatą. Todėl ir toliau tęsiame prasmingus darbus.“

Apie mus rašo

Verslo žinios rašo

„Volfas Engelman“ nežada perleisti mylimiausio prekės ženklo titulo

Lietuvos verslo lyderių 500-uke AB „Volfas Engelman“ pernai šoktelėjo į 29-tąją poziciją iš 44-tosios 2019-aisias.

Sužinok daugiau

Delfi rašo

Tyrimas atskleidė, kurį Lietuvos alaus prekės ženklą vartotojai vertina palankiausiai

Prekės ženklų tyrimų bendrovės „Supercrush“ atlikta reprezentatyvioji vartotojų apklausa, kurioje dalyvavo daugiau nei 1200 suaugusių šalies gyventojų, rodo – iš lietuviškų alaus prekės ženklų šalies vartotojai pirmenybę teikia „Volfas Engelman“.

Sužinok daugiau

TV3 rašo

Nepriklausomybės atkūrimo šventei paminėti – Nacionaliniai apdovanojimai „Lietuvos garbė“

Nors 2020-ieji nestokojo iššūkių, AB „Volfas Engelman“ pardavimai pernai, lyginant su 2019-aisiais, išaugo 12,6 proc. ir pasiekė 55,5 mln. eurų. Kartu ūgtelėjo ir bendrovės užimama rinkos dalis Lietuvoje bei pardavimai užsienyje, padidėję apie 47 proc.

Sužinok daugiau

Komplimentams progos nereikia

Ar dažnai sakote komplimentus, o juos išgirstate? Pagyrimų, kad puikiai atrodai, šauniai pasidarbavai ar esi nuostabus draugas, ir išgirstame, ir ištariame vis rečiau, nei galėtume. Tačiau nusprendėme šį įprotį pakeisti, o tam pasikvietėme tikrą santykių ekspertą Mantą Bartuševičių, kuris ne tik grąžino komplimentų žavesį, bet ir pasidalijo nuoširdžiais patarimais.

Pasidalink

Už gerą skonį!

Pripažinimas, jog esame mylimiausi, mums yra komplimentas. Šis prancūziškos kilmės žodis reiškia sveikinimą ir linkėjimą. Tai – mūsų nuoširdus „Ačiū“ Tau, jog renkiesi gerą skonį. Tradicijas, meistrystę ir nuoširdumą, kuriuos puoselėja „Volfas Engelman“. Todėl atsidėkodami kartu su radijo stotimi M-1 siunčiame muzikinį komplimentą kiekvienam, besirenkančiam gerą skonį.